Een probleem op het openbaar domein? Laat het weten via het meldingenloket!

Wil je iets melden over het openbaar domein? Dan kan je vanaf 1 maart 2023 gebruikmaken van het meldingenloket op www.begijnendijk.be/meldingenloket. Jouw melding komt rechtstreeks terecht bij de medewerkers van de dienst openbaar domein.

Wat is een gemeentelijke melding?

Gemeentelijke meldingen zijn zaken met betrekking tot het grondgebied of gemeentelijke patrimonium, zoals een verzakking of put in de straat, een omgevallen verkeersbord of zwerfvuil.

Iets anders melden?

Heb je een niet-gemeentelijke melding? Dan staan de externe partners van het bestuur voor jou klaar:

  • Defecte straatlamp

Defecte straatlampen kan je melden aan Fluvius via tel. 078 35 35 00 of www.fluvius.be.

Let op! De straatlampen langs de Liersesteenweg (N10) zijn in beheer van het Agentschap Wegen en Verkeer. Hier kan je een defecte straatlamp melden via www.meldpuntwegen.be of het gratis nummer 1700 (elke werkdag van 9.00 tot 19.00 u).

  • Afvalophaling en recyclagepark

Je kan bij de medewerkers van Ecowerf terecht via het gratis nummer 0800 97 0 97 of www.ecowerf.be/contact.

  • Elektriciteit, aardgas en riolering

Je kan de klantendienst van Fluvius contacteren via de infolijn 078 35 35 34 of www.fluvius.be/nl/contact. Storingen en defecten kan je 24 uur op 24 melden via tel. 078 35 35 00. Neem je een gasgeur waar? Bel dan het gratis nummer 0800 65 0 65.

  • Water

De Watergroep kan je contacteren via tel. 02 238 96 99 of www.dewatergroep.be/contact.

  • Geur- of lichthinder en geluidsoverlast

Je kan terecht bij de politie via tel. 016 53 11 23 (tijdens de kantooruren) of 101.

Heb je een algemene vraag of melding? Dan kan je deze bezorgen via het contactformulier. Heb je een klacht? Laat het weten via www.begijnendijk.be/klachten.

Gepubliceerd op woensdag 1 mrt 2023 om 09:00