naar inhoud

Vanaf april 2020 ben je welkom wanneer het voor jou uitkomt

16 maart ’20 (ma)
De komende tijd maakt het bestuur werk van een eigentijdse en toegankelijke dienstverlening voor alle inwoners. Zo wordt de werking van de diensten vanaf woensdag 1 april 2020 aangepast om jou nog beter te kunnen helpen.

Je zal niet alleen sneller en op meer momenten bij de medewerkers van de verschillende diensten terechtkunnen, maar ook doelgerichter verder geholpen worden. Voor veel dingen hoef je zelfs niet meer bij de diensten langs te gaan.

Online

Wist je dat je heel wat diensten en producten van het bestuur via jouw computer, tablet of smartphone kan regelen? De medewerkers hebben de voorbije maanden niet stilgezeten en het digitale loket op de website uitgebreid. Heb je een attest, akte of vergunning nodig? Wil je een melding maken, inschrijven voor een vakantiekamp of een accommodatie van het bestuur huren? Dat kan heel eenvoudig en snel via de website. Deze is 7 dagen op 7 en 24 uur op 24 beschikbaar.

Aan het loket

Om een vlotte en uniforme dienstverlening te garanderen, worden de openingsuren vanaf woensdag 1 april 2020 aangepast. Op deze manier kunnen de medewerkers van de administratieve diensten meer tijd aan jouw dossier besteden. De openingsuren van de bibliotheek worden afgestemd op de behoeften van de bezoekers.

  • Gemeentehuis
    • elke werkdag: 09.00 - 12.30 u
    • maandag: 17.30 - 19.30 u
    • woensdag: 13.30 - 16.00 u
  • OCMW
    • elke werkdag: 09.00 - 12.30 u
    • maandag: 17.30 - 19.30 u

  • Dienst vrije tijd
    • elke werkdag: 09.00 - 12.30 u
    • maandag: 17.30 - 19.30 u
    • woensdag: 13.30 - 16.00 u

  • Bibliotheek
    • maandag: 16.00 - 19.30 u
    • woensdag: 13.00 - 19.00 u
    • donderdag: 09.00 - 12.30 u
    • zaterdag: 09.00 - 12.30 u

Op afspraak

Net zoals je een afspraak maakt bij de huisdokter, kapper en tandarts kan dat vanaf 1 april 2020 ook bij jouw bestuur. Zo hoef je niet te wachten tot je aan de beurt bent en word je geholpen door een medewerker met kennis van zaken. Deze staat jou goed voorbereid te woord en jij weet op voorhand wat je moet meebrengen. Je kan vanaf eind maart 2020 een afspraak maken. Dit gaat het makkelijkste via de website, maar kan ook tijdens de openingsuren via telefoon en aan het loket.


Heb je toch een onverwachte vraag of dringend hulp nodig en weet je niet bij welke dienst je terecht kan? Dan kan je steeds telefonisch terecht bij de medewerkers via tel. 016 53 01 80. Zij zullen op korte termijn een afspraak maken of andere oplossing in orde brengen.

Nieuwsoverzicht
Dienstverlening april 2020

Openingsuren & contact

Communicatie

adres
Kerkplein 53130 Begijnendijk
Stratenplan
Toon op Google Maps
Tel. tel.
016 53 66 78
Fax fax
016 53 26 12
e-mail
communicatie@begijnendijk.be

Lees meer artikels over