Om werk te maken van een veiligere leefomgeving en een duidelijk, uniform systeem voor de huisnummers van de woningen in de gemeente werd in het meerjarenplan voor de beleidsperiode 2020-2025 voor iedere woning een reflecterend huisnummer voorzien. De gemeente telt echter meer dan 4 000 woningen. Het bestuur rekent dan ook op jou om het project tot een goed einde te brengen door het reflecterend huisnummer zelf te bevestigen.
Op deze pagina vind je een overzicht van de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op met de medewerkers van de dienst burgerzaken.
Documenten
- Wanneer worden de reflecterende huisnummers voorzien?
- Ben ik verplicht om het reflecterend huisnummer te gebruiken?
- Waar kan ik het reflecterend huisnummer afhalen?
- Wanneer kan ik het reflecterend huisnummer afhalen?
- Ik woon in een appartement. Wat moet ik doen?
- Waarom een reflecterend huisnummer?
- Wat als ik mijn reflecterend huisnummer zelf niet kan ophalen?
- Hoe en waar moet ik het reflecterend huisnummer bevestigen?
- Hoe ziet het reflecterend huisnummer eruit?
- Is het reflecterend huisnummer gratis?
- Wat met mijn huidige huisnummer?
- Wat moet ik doen als ik mijn woning of gebouw huur?
Contact
Burgerzaken
- Adres
- Kerkplein 5 , 3130 Begijnendijk Routebeschrijving
- tel.
- 016 53 66 66
- burgerzaken@begijnendijk.be